måndag 30 juni 2008

Lost in translation


Släng dig i väggen, Bill Murray. Något mer deprimerande än detta får man leta efter...


Då var det dags att arbeta igen. Ber lite om ursäkt för dåligt med uppdateringar på sistone. Men, ladies and gentlemen, nu är jag tillbaka.

Ett tag funderade jag på om de bristfälliga uppdateringarna på hemmaplan berodde på att det inte hände så mycket. Ack, så fel man kan tänka. Bristen på uppdateringar berodde givetvis på att jag hade annat att göra än att sitta och snöa framför datorn. Samt att min dator därhemma kraschade väldeliga.

Det är lite jobbigt att behöva låna dator för att uppdatera bloggen. Dessutom har jag konstaterat att "miljoncountern" på sonens dator har lugnat ner sig och visar mer realistiska siffror.


Det känns inte direkt upplyftande att lämna Svedala i slutet på Juni för börja knega, ungefär i samma veva som alla andra tar semester. Men, men, det är en sjömans lott här i livet.
Black Crowes - "Hard to handle" i bakgrunden

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.