måndag 26 maj 2008

Djurparken 3

DAMP-katten Gustav. Förmodligen sveriges räddaste katt. Han är inte tuff någonstans, utom när man skall sova. Då vandrar han hänsynslöst medsols i sängen, och varje gång han passerar min sänglampa (bara min - inte sambons) så måste han stånga den, så att det skallrar i hela huset. Sena tider har han också; In tidigast vid midnatt och sedan ut igen vid 4 - 1/2 5 -tiden på morgonen. Om man inte redan har ledsnat på honom och hans jamande, och slängt ut honom.

En diger lista skall klaras av idag. Jag undrar hur jag skall hinna med. Inte blir det bättre av att jag sitter här och nöter framför datorn. Bauhaus, tippen, telefonen, Jysk, Rusta och Jula är bara några saker jag måste hinna med. Samt att jag skall hinna ut till Arlanda och träffa lillebror som studsar där på hemväg till Kalmar från 3 månaders jobb "over there". Jag hinner i princip prata med honom när han tar sig från 5:an till 4:an. Sedan får vi väl prata mer på telefon.

KSMB - "Polsk schlager" i bakgrunden

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm,
verkar som om du kan öppna en djurpark och ta inträde. Kanske ett bra sätt att få ihop lite till reservdelar till Buellen.

PK