tisdag 7 oktober 2008

Skytteholm

Ledarskapskurs i dagarna 3. 1:a modulen. Så fler lär det bli. Helt plötsligt har man fått reda på en massa saker om sig själv som man inte hade en aning om. Allt kanske inte var till ens fördel, men så är det. Även om jag anser mig själv fullkomlig och liksom självaste kvintessensen av skapelsen. Ödmjuk är jag också.
Skämt åsido, man blir aldrig full-lärd. Och kunskap är ju inte direkt tungt att bära, även om det kan vara segt att få in den på hårddisken. 15 tappra själar från olika delar av koncernen bänkades samman och lärde känna varandras svagheter och styrkor. På det hela taget var det mycket intressant.
Fast rummet lämnade en del att önska. Det kan bero på att jag nog blev placerad i gamla pigkammaren. Inte vidare fräscht, och väldigt liten säng.
Men maten var bra.
Skid Row - "Slave to the grind" i bakgrunden

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska själv dit i början på December.Vilket rumsnummer hade du så jag inte tar samma.Men det är väl trevligt att träffa kollegerna från andra båtar och snacka jobb.

Anonym sa...

Undvik #406

FIDELI sa...

ligger förresten Skytteholm förbi sommarstan och en bit ut mot Munsö på höger sida??????


Lev väl önskar Fideki

Anonym sa...

Visst gör det det. Du har så rätt. Man behöver inte köra till Slut :o)