fredag 7 november 2008

Ekerö

Ytterligare en kurs avklarad. Denna gång Ledarskap, modul 2. Nu är kurserna slut - och nästa vecka är min ledighet det också. Av 10 långa veckor hemma tillbringades 4 på kurs. Dålig statistik.
Men, för att glädja ev. läsare som kanske har ett visst hästintresse - själv har jag det inte - kan jag härmed meddela veckans "Jag mötte Lassie", för nu har jag klappat Viking Kronos på näsan eller mulen eller nosen eller vad det kan heta på hästar.

John Hiatt - "Thunderbird" i bakgrunden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Peter, var tydligen en jobbig kurs da du inte har orkat blogga pa ett tag! Men du kanske ar pa resande fot for att monstra pa? Ar fortfarande pa Curacao men ska "hemover" imorr'n Ha de' vi hores. Hasse W

Anonym sa...

Håll ut. Mönstrar på i Bremerhaven på måndag. Sedan får jag mer tid för bloggning.