torsdag 13 mars 2008

Ur led är tiden

Ankarspel med kätting. Allt i sjösurrat läge med björn nere och stoppare på.


Jaha, det är ju lite skoj det här. Att jag inte har lyssnat på dessa uppmaningar tidigare att blogga.

Nåväl, det är väl lite nyhetens behag såhär i början, och jag lugnar nog ner mig vad det lider...

Filmen är färdigtittad, och det blev Pirates of the Caribbean III.

Nu försökte jag vara lite smart och ge ev läsare en bild på ovan nämnda film, så jag scannade av dvd'n (skivan alltså - inte omslaget) och det såg för jävligt ut. Så ni får klara er utan bild på herrar Bloom och Depp - och frk Kneightly också.


Nu skall vi snart ankra utanför Masan. Lots i morgon bitti 0530 LT. Det borde väl bli ca 2130 CET. Då har jag stigit upp, och hemma i Svedala skall man snart gå och lägga sig. Konstigt det där med tidsskillnad. det är lättast att inte tänka på det. Men man måste tänka på det när man ringer hem, annars kan folk bli lite sura.


Supertramp - "Give a little bit" spelar i bakgrunden.

Inga kommentarer: