onsdag 28 januari 2009

Centrum

Ja, inte fan bor man i Kallhäll för det stora utbudet av butiker i centrum, inte.
Och det blev morgon den tredje dagen... Idag steg jag inte upp förrän 1/2 6. Wow! Det börjar likna något. Till helgen kanske man har "normala" vanor.
För att få bort jet-laggen, har vi försökt att inte lägga oss för tidigt för att stiga upp för tidigt, men det är inte lätt. Och nu skall det kompenseras för de senaste 10 veckornas torrläggning.
När jag är hemma dricker jag sprit av samma anledning som hunden slickar sig i skrevet - för att jag kan.
För att få lite frisk luft beslutade det äkta paret sig för att ta en promenad upp till Centrum och ta en bira. Det hela slutade med att min kära hustru lovade att karaoka (observera verbaliseringen) på torsdag kväll. Nu hävdar hon att det lovade hon inte alls, men vi som var med vet bättre. Nu skall vi bara se om hon lyckas...
Wreckless Eric - "Sweet Gene Vincent"

3 kommentarer:

Anonym sa...

När lägger du upp video snutten jag tog på oss i kareoke cellen i YON(Yokohama för landfolk,logiskt"eller")

Anonym sa...

Anonym!I helvete heller.Jag la upp ovanstående kommentar,men det kan bli så när det finns 4 st thick boxar att välja på.Hepp

Blue Peter sa...

Tazze: Nåja, jag tänkte kanske inte göra bort mig mer än nödvändigt på min egen blogg.