söndag 18 januari 2009

Snodd lista

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Jag fick bra score på Karaoken på någon låt som jag inte kommer ihåg.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?
Då sov jag.

Vad gjorde du för 15 minuter sen?
Drack kaffe och rökte en cig.

Det sista du sa högt?
Åkej, hej!

Det senaste någon sa till dig?
"Jag sätter igång, Peter"

Vad var det senaste du åt?
En skumtomte och ett äpple.

Vad var det senaste du köpte?
En flaska vin i slabben.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Mulet, +22° NE 4-5 B.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njaej... Nä!

Favoritklädsel?
T-Shirt, kortbrallor och pisstofflor (på jobbet).

Favoritlåt just nu?
"Besame Mucho"

Vad ser du om du tittar till höger?
Ett ganska stökigt skrivbord med en tom Ramlösapava, en ventil med 2 (välmående - inte min förjänst) blommor.

Vad gör dig glad just nu?
Jag är i strort sett alltid glad.

Humör just nu?
Hungrig.

Favoritgodis?
Negerlakrits från Fazer.

Kläder just nu?
T-Shirt, kortbrallor och pisstofflor.

Sommarplaner?
För tidigt att sia om.

Morgon- eller nattmänniska?
Morgon numera, efter att i mitt tidigare liv gått 12-4 vakten (Stiga upp kl 1200 och somna 0400).

Längtar efter mest just nu?
Att få åka hem. Och lunch/middag.

Marianne Faithful - "Boulevard Of Broken Dreams"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan glädja Herr Kapten med att mitt grandiosa skrivbord också är rörigt,men med det är det inte sagt att jag inte hittar,för det är ett organiserat kaos.
Musik just nu:
Alan Parson Project-"Eye in the sky"

Anonym sa...

Grattis till bröllopet från fd grannar. Kul att läsa om era strapatser och äventyr. Anledningen till att det blev en försenad hälsning är att vi nyss kommit hem från Thailand och först nu haft nöjet att läsa era bloggar.
Ha en fortsatt trevlig "bröllopsresa"
Hälsningar Ingalill och Håkan