torsdag 12 februari 2009

Epidemi

Börjar en kommer alla...
Vi bytte bil för 2 veckor sedan, grannen i förrgår och nu står lillebror på tur.
Det är jobbigt med fetischister, särskilt bilfetischister som skickar mig på uppdrag att kolla bilar. Med nallen i handen, och säljaren vid min sida lotsade lillebror mig igenom precis vad jag skulle leta efter.
-Kolla motorhuven på undersidan och kanterna. Är den omlackad?
-Ja, det ser lite omlackat ut....
-Kolla framdäcken. ser de slitna ut?
Etc, etc.
Det intressanta var att precis där jag tittade var det något som inte var bra, så jag tror att han kollar vidare till den perfekta bilen uppenbarar sig.
Han kan sina Beemers, brorsan.

Wilmer X - "Teknikens Under"

3 kommentarer:

KungenAvPeking sa...

Beemer? Äger han en Pizzeria eller? ;-)

Anonym sa...

Nä. Han är kvalitetsmedveten... och BMW följer inte utvecklingen - De leder den.

Anonym sa...

Host,Host Det trodde jag och resten av världen att AUDI gjorde.Men OK in Järfälla(eller hur det nu stavas)kanske det är Bajs Mellan Wäxlarna,men utanför ovanstående by så är det AUDI som är Nr:1.Sorry att förstöra eran värlsbild.Daa