fredag 13 februari 2009

I brist på uppslag

När man inte vet vad man skall skriva om kan man alltid browsa nätets andra bloggar och hitta en lista. Vem som hittar på dessa vet jag inte, och jag vet inte om det tillför något, men det är i alla fall lite utfyllnad.

Vad heter du: Jag är känd under många namn.
Var bor du: I ett hus i en förort till Tjockhult.
Trivs du där: Jovars.
Brukar du läsa horoskop: Ja, när jag köper aftonbladet. Annars inte.
Har du körkort: Ja. AB.
Bil: 3st.
Favoritdjur: Vet inte. Jag gillar katter men inte vår. Hund, kanske?
Festar du mycket: Inte så att jag går på krogen.Jag sitter hellre hemma med ett glas.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit. Calvados förstås.
Brukar du bli för full: Nej, inte ofta, men nog händer det att jag går in i apstadiet ibland.
Antal kuddar i sängen: Två.
Äger du ett busskort: Nej.
Vad åt du till frukost: 3 koppar kaffe och 2 knäckemackor med kaviar
Har du haft sex idag: Nix.
Nästa mål i ditt liv: Fixa service på frugans bil.
Hur svarar du i mobilen: Mitt namn om jag inte känner igen numret, annars något mer odisciplinerat.
Antal timmar sömn inatt: Sex
Sov du ensam: Nej.
Din hobby: Vet ej. Huset?
Vad är det för veckodag?: Fredag.
Vad åt du senast: En knäckemacka med kaviar.
Av vem fick du sms av senast: Min son.
Vem ringde dig senast: Min fru.
Godaste ölen du druckit: Ingen aning.
Godaste ölmärket: Sort Guld, kanske. Jag vet inte. På krogen är det alltid en "Stor stark" som gäller.
Vad såg du senast på TV: Lyxfällan.
Vad läser du för bok just nu: Harlan Coben, Borta för alltid.
Skostorlek: 41.
Hårfärg: Mörkbrun (med lite inslag av grått)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja.
Dricker du: Oh yes! Så ofta jag kan.
Vilka skor använder du: Grova Timberland, eller svarta boots.
Dagens klädsel: Svarta jeans och blå T-shirt, svart hood-tröja (med Homer Simpson på ryggen).

Ry Cooder - "Smack Dab In The Middle"

4 kommentarer:

Lone på de sju haven sa...

Hmm, det var mycket tjat om vad man ätit och vad man tycker om för öl och sprit....

Blue Peter sa...

Ja, inte särskilt svår lista. Ha Ha.

Anonym sa...

#1:Du tycker att DUVEL är den bästa ölen,du har sagt det till mig lika många gånger som du haft sex med Lone(alltså mer än 2)
#2.Frukost ,du glömde 2-3 ciggisar.
#3:Finns det något smeknamn du glömt att berätta för din besättning,Peppe inte inräknat.Kanske Lone kan ge oss en liten hint??????

Blue Peter sa...

#1 Duvel är godast ombord (när man räknar på vårt sätt. Inte annars.
#2 Jag äter inte ciggen.
#3 Det finns många smeknamn som jag helst inte delar med mig av.