tisdag 10 februari 2009

Februari

Det blir ytterligare en dag inomhus där man kan gå i ide. SMHI har lovat snöfall i morgon, och det är inget som jag ser fram emot. Det får nog bli en bok i soffan idag; Harlan Coben är en ny förmåga (för mig) som jag nu skall läsa näst sista alstret av.
Hunden har tagt sig friheter och ligger och gosar med mig större delen av tiden. I soffan eller sängen eller var som helst. Om hon bara kunde lära sig gå på toaletten inomhus också, så slapp man ut och stövla i kylan. Men nu Är Frk N hema igen, så det faller på hennes lott, tackochlov.

The Band - "I Shall Be Released"

4 kommentarer:

Lone på de sju haven sa...

Nä Nu min käre make är det dax att sätta lite fart. du kan inte bara ligga o slöa hemma, du har massor att göra....

Anonym sa...

Jag har redan jobbat. Nu är jag ledig!

Lone på de sju haven sa...

Jaha, så du tycker att du får ligga på soffan i 10 veckor nu alltså :o/

Blue Peter sa...

Utan att säga för mycket vet jag en mycket närstående person till mig som helt nyligen låg och solade i 10 veckor. Jag får minsann inte sola på min ledighet.