måndag 2 februari 2009

Ny lista

Var ligger din mobil när du sover?
I hallen, på matbordet, på fönsterbrädan, i jackfickan. Det är olika varje gång och alltid lika jobbigt att hitta den.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Helt ok, så länge jag vet vad jag har gjort av den.

Hur många samtalsminuter har du ringt?
46 timmar, 44 minuter och 19 sekunder.

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
Bara denna, Sony Ericsson W800i, och en tjänstetelefon som jag nästan aldrig använder.

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nej.

Vad står det i det 4e sms:et i din inkorg?
”GRATTIS!!! Svea surfade in på bloggen o berättade den stora nyheten...etc”

Vad står det i det senaste skickade sms:et?
Nyligen tömd. Inget i utkorgen.

Vem är överst på listan över missade samtal?
"Kodak vxl". Det kom för ca 10 minuter sedan, då jag (givetvis) hade glömt nallen i jackan.

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
I.C.E.

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Lone.

Vad har du som bakgrundsbild?
Tema sedan jag köpte nallen.

Vem är den första på bokstaven “G” i din kontaktlista?
Har ingen på G.

Den bästa låten på din mobil?
”Passenger”, Iggy Pop.

Den sämsta låten på din mobil?
"Bridge on bridge”, Latin Quarter. Den är inte dålig, men av de 4 låtar jag har i mobilen är denna den sämsta.

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Min son vid matbordet.

Hur mycket är klockan när du gör detta?
13.48

Manfred Mann's Earth Band - "Drowning On Dry Land / Fish Soup"

5 kommentarer:

Lone på de sju haven sa...

Hmm, märklig lista!!!
Hittade din mobil under mitt täcke i går kväll :oP

Lone på de sju haven sa...

Nu Tazze har jag varit inne o bloggat :o)
Mera brudklänningar eller????

Saknar er alla ombord

Blue Peter sa...

Ja, du ser. Konstigt att jag inte tappar bort den på riktigt lite oftare. Ta i trä...

Anonym sa...

Inga brudklänningar förrän Italien 22/2.Idag har jag simmat s..an vad det var kallt.Olle lurade mig och sa att det var 28gr det var ju för f.n bara 25gr,så nu får man sitta ner och pinka ett tag.

Lone på de sju haven sa...

OMG Tazze, du kommer slita ut toasitsen du som pinkar så ofta :oP