måndag 8 september 2008

Mosquito Coast


Rätt söderut... Manzanillo, Panama... avmönstring... i morgon... fan, vad skönt...
Hela dagen har tillbringats med att sätta in avlösaren i systemen ombord. Har man varit ledig i 2 år är det en del catching up to do. men nu har vi nog klarat av det mesta.
Kl är 18:45 Skt (= 01:45 i Svedala), och nu äntligen har sakerna börjat ramla på plats.
Fan, jag har inte ens varit utomhus idag, trots att solen nästan går över i nord, och det är +30° i poolen. Nu skall jag samla ihop mina sista smutskläder och slänga dem i tvätten, och medan de tvättas så tar jag mina 200 m i poolen. Det är mörkt ute, så det blir väl att slå på poolbelysningen. Kanske en kall till det...
Pink Floyd - "Time" i bakgrunden

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, passa på för det är inga 30 grader här hemma....