söndag 6 juli 2008

Grillfest

Valda delar av besättningen framför grillen

Lördagen var första dagen som man kände att man var till sjöss igen. Solen stekte, badvattnet var varmt (30°) och ingenting på mailen. Idag har vädret återgått till lite mer normalt (för säsongen) gråmulet.

400 m i poolen blev det, 60 vänor, sedan kan ju den som orkar räkna ut hur lång poolen är. Det tar sin lilla tid, för man vill ju inte fuska. Om man skulle sparka ifrån vid varje vändning så skulle det inte bli många simtag.
Fortfarande jetlaggad efter resan (jag kommer att skylla på det till jag kommer hem) var jag tvungen att vila på eftermiddagen, och höll på att missa hela grillfesten. Biff, lamm, korv och fisk efter önskemål.

Gubbarna fortsatte kvällen med Karaoke, och själv gick jag och lade mig redan kl 2000, för att sova till i morse. Jag måste ha haft en viss brist på sömn på sistone, för det är väldigt sällan jag sover längre än 6 timmar i stöten - även om det inträffar.
Skott= Vägg ombord i en båt.
Kilburn & The Highroads - "Upminster Kid" i bakgrunden

Inga kommentarer: