onsdag 9 juli 2008

Singapore


Det verkar som om vädret äntligen blir bra. Det måste ha varit det där tropiska lågtrycket som härjade som gav oss det dåliga vädret. Skönt att det i alla fall bara var ett lågtryck, och inte mer, som den där tyfonen som drabbade Filipinerna för någon vecka sedan. Såna klarar vi oss utan.
Nu gäller det att forcera några timmar bakom datorn så att man kan gå ut och sola lite i eftermiddag.
I kväll blir det bunkring i Singapore, och jag skall villigt erkänna att jag inte är så förtjust i det, men vi kan ju inte åka omkring med soppatorsk. Så tankning blir det oavsett vad jag tycker.
Uriah Heep - "Stealin'" i bakgrunden

2 kommentarer:

Den där Wiberg sa...

...men vi kan ju inte åka omkring med soppatorsk.

Jag misstänker att du har rätt ;-)

Anonym sa...

Hmmm, tilt i räkneverket igen är nu besökare 10

Soppatorsk vill inte jag heller att det blir för då är risken att du inte kommer till europa! :o( Så in och bunkra i Singapore nu så du kommer hemåt :o)